petak, 8. lipnja 2012.

Neobične romantične izreke

"Kad neko nema ono što voli, onda mora da voli ono što ima." Zola

"Nije točno rečeno da je svaki čovak kovač svoje sreće; točno je, naprotiv, da je čovjek uvijek sam kovač svoje nesreće." Jovan Dučić

"Talenat se stvara u samoći, karakter u društvu." Gete

"Žene su najveći paradoks mog života. Tek kad me napuste, postaju mi dobri prijatelji." Rooney

"Nema gore nesreće u ljubavi nego što je smrt mašte." Meredith

"Svaku nesreću pokušao sam pretvorim u šansu." Rockefeller

"Pesimisti su jedini ljudi koji mogu biti radosni, jer samo oni mogu da dozive ugodna iznenađenja." Remark

"Tko je izmamio poljupce, a dragoj ostalo nije uzeo, zaslužuje da izgubi ono što mu je sreća dala." Ovidije

Ne postoje prepreke. To su koraci na putu do uspjeha.

"Muzika svadbene povorke uvijek me podsjeća na glazbu vojnika koji ide u rat." Heine

"Slučaj je ime kojim označavamo zasluge drugih ljudi." Deval

"Postoje dvije vrste ljudi koji ne znaju ništa o ženama: oženjeni i neoženjeni muškarci." Sagan

Ciljevi su snovi s akcijom.

"Ti si za mene slasno mučenje." Ralph Waldo Emerson

"Sreća je dobro zdravlje i – slabo pamćenje." Schweitzer

"Slava dolazi samo onima koji su o njoj uvijek sanjali i radili." De Gaulle

"Žene su najveći paradoks mog života. Tek kad me napuste, postaju mi dobri prijatelji." Rooney

Prije sam bio umišljen, sad sam savršen

"Kad siromaštvo uđe kroz vrata, ljubav izađe kroz prozor." Narodna poslovica

"Malo je toga što će ljude više odobrovoljiti nego kad im ispričamo nesreću koja nam se nedavno dogodila." Artur Schopenhauer

"Samo je jedan korak od uzvišenog do smiješnog." Heine

"Pesimista tvrdi da su sve žene dostupne. Optimista to ne misli, ali ne gubi nadu." Jerome

"Četiri se stvari ne mogu vratiti: izgovorena riječ, izbačena strijela, protekli život i propuštena prilika." Arapska poslovica

Biti u skladu s drugima, sposobnost je u kojoj su jedni uspješniji od drugih.

Top izreke: izreke o vodi, islamske izreke, romantične izreke, dalaj lama izreke, dostojevski izreke, samopouzdanje izreke

Nema komentara:

Objavi komentar